Časté dotazy

Objednávka


Je zboží na zirosi.cz kvalitní?

Na naše produkty ZIROSI se snažíme vybírat ty nejkvalitnější materiály, které jsou v rámci cenové hladiny našich produktů dostupné a děláme všechno proto, aby i samotná výroba produktů odpovídala nejvyšším standardům. V případě, že nám nějaký dodavatel dodá nekvalitní materiál, nebo nekvalitně zpracované produkty, okamžitě s ním ukončujeme spolupráci a snažíme se najít nového, kvalitnějšího dodavatele. Všechno jen kvůli tomu, že nám na kvalitě a vaší spokojenosti velmi záleží.

Jak si mohu objednat?

Proces objednávání je na ZIROSI zcela jednoduchý: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku, klikněte na možnost »Pokračovat k platbě«. Pro zadání a dokončení objednávky doporučujeme vytvoření zákaznického účtu. Jako nový zákazník tak můžete jednoduše učinit v procesu objednávky, kdy zůstanete už automaticky přihlášeni. Pokud již zákaznický účet máte, můžete se snadno přihlásit pomocí uživatelských údajů (e-mailové adresy a hesla). Proces objednávky se pak následně skládá ze tří kroků: doprava & platba, informace o vás a potvrzení objednávky.

Je možné zaslat objednávku na Slovensko?

Ano, objednávku je možné zaslat i na Slovensko. Při objednávce nad 80 € je doprava zdarma. Při objednávce do 80 € je doprava zpoplatněna částkou 1,95 € (v případě zaslání přes Zásilkovnu) a částkou 3,95 € (v případě zaslání přes GLS kurýra).

Mohu objednávku zadat také po telefonu?

V případě, že chcete udělat telefonickou objednávku, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 778 053 005. Náš zákaznický servis je vám kdykoliv k dispozici.

Mohu stornovat svoji objednávku, když ještě nebyla odeslána?

Stornování objednávky je možné pouze v případě, že objednávka nebyla ještě odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit vaši žádost o stornování objednávky. Náš zákaznický servis je vám k dispozici na telefonním čísle 778 053 005 nebo na e-mailu info@zirosi.cz.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změna adresy je možná pouze v případě, že objednávka nebyla ještě odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit vaši žádost o stornování objednávky. Náš zákaznický servis je vám k dispozici na telefonním čísle 778 053 005 nebo na e-mailu info@zirosi.cz.

Co se stane po dokončení objednávky?

Po odeslání vaší objednávky dostanete obratem potvrzovací e-mail o přijetí objednávky s informacemi o vybraných produktech, fakturační a dodací adrese a způsobu platby. V případě dotazů kontaktujte náš zákaznický servis přes e-mail info@zirosi.cz nebo na telefonním čísle        778 053 005.

Platba a doprava


Jaké typy platby jsou k dispozici?

Můžete si zvolit mezi následujícími platebními možnostmi: dobírka, klasický bankovní převod, online platba kartou.

Kdy a jak dostanu svoji fakturu?

Fakturu zasíláme elektronicky na váš email.

Jaká je cena poštovného?

Česká Republika

Při objednávce nad 1200 Kč je doprava zdarma. Při objednávce do 1200 Kč je doprava zpoplatněna částkou 69 Kč (v případě zaslání přes Zásilkovnu) a částkou 99 Kč (v případě zaslání přes GLS kurýra).

Slovenská Republika

Při objednávce nad 80 € je doprava zdarma. Při objednávce do 80 € je doprava zpoplatněna částkou 1,95 € (v případě zaslání přes Zásilkovnu) a částkou 3,95 € (v případě zaslání přes GLS kurýra).

Jaká je doba dodání?

Doba dodání se pohybuje v rozmezí 1-2 dnů.

Kdo můj balíček doručí?

Naše produkty zasíláme prostřednictvím našeho logistického partnera GLS nebo přes Zásilkovnu.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail o odeslání spolu se sledovacím číslem.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změnit adresu dodání je možné, pokud ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit vaši žádost o o změnu adresy. Zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle 778 053 005 nebo přes e-mail info@zirosi.cz.

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

V případě doručení poškozeného zboží, budete mít příležitost ho s uvedením důvodu bezplatně reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude řádně zkontrolována, obratem vám peníze vrátíme, popřípadě zašleme nové zboží.

Slevové kupóny


Jak mohu uplatnit můj slevový kód?

Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit přímo při procesu objednávání. V nákupním košíku ho jednoduše vložte do řádku s nápisem »Vložit slevový kupón«. Vybraná sleva se vám následně automaticky odečte z celkové částky pořízeného nákupu.

Mohu uplatnit můj slevový kód dodatečně na již existující objednávku?

Slevový kupón nemůže být přidán dodatečně. Pokud jste při nákupu zapomněli slevový kód uplatnit, využít ho můžete až při další objednávce.

Můj slevový kód nefunguje, jaký může být důvod?

Pokud váš slevový kód nefunguje, může to být z následujících důvodů:

1. Kupón byl již uplatněn.

2. Použití kupónu je podmíněno minimální nebo maximální hodnotou objednávky.

Pokud váš kupón nefunguje z jiného důvodu, obraťte se prosím na náš zákaznický servis s připraveným slevovým kódem.

Vrácení zboží a reklamace


Jak mohu vrátit zboží?

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI, VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak mohu vyreklamovat produkt?

Pro reklamaci zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI, VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat při výměně zboží?

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI, VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kolik dní mám na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 14 dní po obdržení vaší objednávky. Více informací o tom, jak vrátit zboží na ZIROSI naleznete v této sekci výše.

Jak dostanu peníze zpět?

Peníze vám zašleme na bankovní účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři. Máte-li jakékoli dotazy ohledně vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Jak dlouho trvá převod peněz na účet?

Částka vám bude připsána na účet v zákonné lhůtě 14 dnů od momentu, kdy obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Pro vaši maximální spokojenost peníze obvykle zasíláme do 2-3 pracovních dnů od zkontrolování vaší zásilky.

Na jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?

Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu ZIROSI Europe s.r.o., Štúrova 1282/12, 142 00 Praha, Česká republika. Další možností je kontaktování našeho zákaznického servisu, který vám pomůže sjednat zpětnou dopravu přes Zásilkovnu.

Kontakt


Jak vás mohu kontaktovat?

Náš zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat přes e-mail info@zirosi.cz nebo telefonicky na čísle 778 053 005 (pondělí-pátek od 8-17 hodin).

O nás

Zasloužíte si kvalitní doplňky i servis. Proto tu jsme.

Než jsme se rozhodli založit internetový obchod se stylovými doplňky, něco nám tu chybělo. Postrádali jsme e-shop, který by nabízel kvalitu za příznivé ceny, a přitom se o své zákazníky pečlivě staral. Z toho důvodu jsme si vybrali prověřené dodavatele a začali vyrábět a prodávat vlastní originální zboží české značky ZIROSI, které si na našem e-shopu objednáte velmi snadno a rychle. Pustili jsme se do toho s pokorou a vírou, že k úspěchu a spokojenosti vede jenom poctivá a zodpovědná cesta, po které dodnes kráčíme. Na ZIROSI se můžete vždycky spolehnout:

+ Rychlá a vstřícná komunikace

+ Bezproblémové dodání zboží do 24 - 48 hodin

+ Výměna zboží zdarma prostřednictvím Zásilkovny

+ Žádné zbytečné příplatky

+ Profesionální přístup

+ Doprava zdarma od 1200 Kč

Zákazníci jdou tam, kde si jich váží.

Vážíme si každého zákazníka, a není to pro nás jen ohrané klišé. Naším prvořadým cílem je vytvořit si s vámi přátelské vztahy a postarat se o to, abyste byli s naším zbožím a zákaznickým servisem maximálně spokojeni. Neskrýváme se před reklamací zboží ani před jeho vrácením, o čemž se můžete přesvědčit i vy sami.

Přejeme Vám příjemný nákup na našem e-shopu.